Skocz do zawartości

Rany i karty ran


sirwiz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

System składa się z 7 rodzai ran: RLr (rana lekka ręki), RLn (rana lekka nogi), RCr (rana ciężka ręki), RCn (rana ciężka nogi), RCOr (rana ciężka ręki z omdleniem), RCOn (rana ciężka nogi z omdleniem) oraz KIA (martwy).

Organizator przygotowuje pakiet startowy w ilości 60 kart na każdą rozpoczętą 50 uczestników, dla każdej ze stron.

Pakiet składa się z losowo wygenerowanej ilości kart RLr (rana lekka ręki), RLn (rana lekka nogi), RCr (rana ciężka ręki), RCn (rana ciężka nogi), RCOr (rana ciężka ręki z omdleniem), RCOn (rana ciężka nogi z omdleniem) oraz KIA (martwy) przez generator â�� http://www.kpasg.net/kpcs/, wg algorytmu stworzonego na podstawie dostępnych raportów medycznych z aktualnych konfliktów zbrojnych.

Zaplombowane karty są losowane przez graczy przed grą z pakietu startowego przygotowanego przez organizatora.

Dodatkowe karty dla medyków są losowane z kolejnych pakietów przygotowanych przez organizatora w zależności od przenoszonego wyposażenia medycznego oraz dostępności samych kart. Dodatkowe pakiety kart organizator przekazuje dowodzącemu stroną. Karty dodatkowe mogą się skończyć.

Każdy uczestnik losuje kartę trafienia przed grą i chowa ją w łatwo dostępnym miejscu. Karta jest zaplombowana i może zostać otwarta dopiero w momencie trafienia (niedopuszczalne jest sprawdzanie wcześniej treści karty). Treść karty decyduje o poziomie obrażeń oraz o miejscu zranienia (punkt fizycznego trafienia kulką nie ma znaczenia!). Wzór kart ran stanowi załącznik do systemu KPCS.

RLr (rana lekka ręki)

- może się komunikować

- nie może strzelać

- może się poruszać

- może się opatrzyć samodzielnie

Po opatrzeniu:

- wraca do gry (w pełni sprawny)

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

RLn (rana lekka nogi)

- może się komunikować

- nie może się poruszać

- może strzelać

- może się opatrzyć samodzielnie

Po opatrzeniu:

- wraca do gry (w pełni sprawny)

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

RCr (rana ciężka ręki)

- może się komunikować

- nie może strzelać, nie może się poruszać

- nieustabilizowany lub opatrzony po 20 minutach = KIA

- może zostać ustabilizowany przez innego gracza (+60 minut do czasu na opatrzenie)

- musi zostać opatrzony przez medyka

- po opatrzeniu losuje kolejną kartę z pakietu medyka

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany terapii kroplówką

Po opatrzeniu:

- wraca do gry jednak nie może strzelać, ani używać rąk

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

- może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- może zostać poddany terapii kroplówką RC

RCn (rana ciężka nogi)

- może się komunikować

- nie może strzelać, nie może się poruszać

- nieustabilizowany lub opatrzony po 20 minutach = KIA

- może zostać ustabilizowany przez innego gracza (+60 minut do czasu na opatrzenie)

- musi zostać opatrzony przez medyka

- po opatrzeniu losuje kolejną kartę z pakietu medyka

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany terapii kroplówką

Po opatrzeniu:

- wraca do gry jednak nie chodzić, ani biegać, może się czołgać

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

- może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- może zostać poddany terapii kroplówką RC

Po podaniu kroplówek zgodnie z procedurą wraca do gry

RCOr (rana ciężka ręki z omdleniem)

- nie może się komunikować

- nie może strzelać, nie może się poruszać

- nieustabilizowany lub opatrzony po 20 minutach = KIA

- musi zostać opatrzony przez medyka

- po opatrzeniu losuje kolejną kartę z pakietu medyka

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany terapii kroplówką dla RCO

Po opatrzeniu:

- nie może się komunikować

- nie może strzelać, nie może się poruszać

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

- może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- może zostać poddany terapii kroplówką

Po podaniu kroplówek zgodnie z procedurą wraca do gry ze stanem RCr (Rana Ciężka Ręki):

- wraca do gry jednak nie może strzelać, ani używać rąk

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

- może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- może zostać poddany terapii kroplówką RC

RCOn (rana ciężka nogi z omdleniem)

- nie może się komunikować

- nie może strzelać, nie może się poruszać

- nieustabilizowany lub opatrzony po 20 minutach = KIA

- musi zostać opatrzony przez medyka

- po opatrzeniu losuje kolejną kartę z pakietu medyka

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- tylko opatrzony gracz może zostać poddany terapii kroplówką dla RCO

Po opatrzeniu:

- nie może się komunikować

- nie może strzelać, nie może się poruszać

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

- może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- może zostać poddany terapii kroplówką

Po podaniu kroplówek zgodnie z procedurą wraca do gry ze stanem RCn (Rana Ciężka Nogi):

- wraca do gry jednak nie może chodzić, ani biegać, może się czołgać

- może wylosować kolejną kartę z pakietu medyka

- może zostać poddany procedurze MEDEVAC

- może zostać poddany terapii kroplówką dla RC

KIA (martwy)

Zakłada pomarańczową kamizelkę i czeka, aż ustaną walki w jego pobliżu + minimum 15 minut. Pamiętaj, że Twoi towarzysze mogą Ciebie szukać, nawet jeśli jesteś KIA, Możesz również posiadać, jakieś ważne przedmioty ingame, czasem warto poczekać dłużej. Jeśli jednak już możemy wracać to wracamy na miejsce zbiórki, nie zbliżając się do rejonów walk, ani innych graczy ciągle biorących udział w rozgrywce. Jesteś martwy nie przekazujesz informacji innym graczom. Możesz pozostawić przedmioty ingame w miejscu gdzie zginąłeś. Nie wolno przekazywać ich poza tym miejscem.

Organizator może wyznaczyć powrót do gry graczy KIA w formie uzupełnień, na oddzielnych zasadach.

Jeśli gracz został trafiony ponownie i posiadał nową zaplombowaną kartę, musi poddać się nowym zabiegom medycznym. Jednak skutki rany po opatrzeniu pozostają z najcięższej otrzymanej rany. Jeśli rany są tego samego stopnia, liczą się skutki wcześniejszej rany. Nie ma kumulacji ran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...