Skocz do zawartości

Repliki


sirwiz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ograniczenia mocy replik (pomiar z ustawionym systemem hop-up, może być przeprowadzony na kulkach o gramaturze realnie używanej przez gracza, w razie braku takiej możliwości pomiar przeprowadza się na kulkach 0.2g):

CQB - do 1.14 J;

Szturmowe - do 1.88 J;

DMR - do 2.81 J (repliki z fizycznie zablokowanym trybem full auto oraz wyposażonę w optykę o powiększeniu minimum x2);

Snajperskie - do 3.34 J (tylko repliki typu bolt action);

Zespołowa broń wsparcia - do 2.32 J;

Dopuszczalne jest zezwolenie na użycie silniejszych replik snajperskich/specjalnego przeznaczenia w zależności od ustaleń organizatora przy ogłoszeniu imprezy.

Organizator może nie dopuścić repliki do symulacji z powodu zbyt daleko idących modyfikacji, znacząco odbiegających od jej realnego przeznecznia.

Magazynki:

CQB, szturmowe oraz snajperskie - real-, low- i mid-capy załadowane maksymalnie ilością kulek jak w realnym odpowiedniku. Nie ma żadnej możliwości użycia magazynków typu hi-cap.

DMR - maksymalnie 15 sztuk. Nie ma żadnej możliwości użycia magazynków hi-cap.

Snajperskie - jak w realnym odpowiedniku. Nie ma żadnej możliwości użycia magazynków hi-cap.

Zespołowa broń wsparcia - repliki w rzeczywistości zasilane taśmą - 200, z magazynków - 100.

Jeśli konstrukcja magazynka powoduje, że w magazynku są kulki, których nie da się wystrzelić (pozostają w podajniku) ilość załadowanych kulek można zwiększyć o tą wartość.

Amunicja:

Dopuszcza się przenoszenie dodatkowej amunicji luzem (poza dowolną liczbą magazynków). Dla replik CQB i szturmowych - 500 sztuk, DMR - 250 sztuk, snajperskich - 100 sztuk, zespołowej broni wsparcia - 1000 sztuk. Zabrania się pobierania amunicji od przeciwników, niezależnie od ich stanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...